2 år

Kärlek sprudlar. så varför står jag med en pistol i min hand?

Byter snart ut min 2:a mot mitt gamla pojkrum, visserligen bara tillfälligt men ändå.
Jag har kommit på att jag uppskattar min utbildning och de personer som fått mig att stå ut,ställt upp när jag kännt mig ensam och övergiven.
Ni kommer lämna ett hål i mitt hjärta när jag ger mig av.
Det kommer vara smak av vemod och förtvivlan när jag återvänder till Möbeljätten.
En kvinna gav mig perspektiv och sa att jag kan klättra mig upp och ge mig av till andra destinationer.
Ett år,fem år,tio år?

Jag ska aldrig mer be om något om du får det här att slå in.




(Vår lampa)



Dagens låt: Boy with bubblegun - Tom Mcrae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0