Motivet.

Jag älskar hur ett foto kan fånga ett ögonblick innan det försvinner

Det är konstigt vilka minnen som dröjer sig kvar

Jag minns ett uppvaknande på en ny plats

Jag kommer speciellt ihåg ett ansiktsutryck

Hon tittade på mig som om hon tyckte synd om mig för jag valt att vakna upp precis där eller så var hon bara ledsen över att stunden hade kommit till sitt slut.

Det är konstigt hur människor man inte känner kan sätta ett avtryck som inte kommer försvinna på en väldigt lång tid.

Samtidigt som jag och mitt förflutna går ganska bra ihop har jag inte riktigt samma relation med framtiden. Framtiden och jag ignorerar varandra.

Man är bara så frisk som man känner sig

Så är det verkligen så jag säger det?

Dagens låt: [Ingenting] - Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0