Det finns många att tappa bort dig ibland.

Det känns lite som att spotta i motvind.
Jag förstår hur vätskan smeker mitt ansikte och vi önskar båda att vi inte var så nära varandra.
Så här mycket känner jag och två avkapade armar till.
Jag har försökt att ta mig upp på toppen så många gånger förr men ständigt halkat ner precis när jag ska till att ta det sista avgörande steget. En försvarsmekanism utan dess like.

Avklädd,förväxlad med en bitter smak på tungspetsen hoppas jag fortfarande.
Att en dag ska jag ta tag i dina gyllene vita ben och säga att vi lyckats, trotts all motgång och trots alla visdomsord från omvärlden.

Frågan är inte vad jag ser. Det är vad du ser i mig.







Dagens låt: The xx - Crystalised

Kommentarer
Postat av: f

<3

2010-07-30 @ 19:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0