Romantikern och missbrukaren

Jag har inte gjort många rätt i mitt liv.
Men det här måste vara det. eller?
Jag har ödslat tid på människor som bara brukat mig som en uppehållsplats.
Jag har klamrat mig fast vid minnen som inte vart värda ett ruttet lingon.
Jag har aldrig haft en mänsklig dygnsrytm, något att ge, eller några falska förhoppningar att utlova.
Vem kan se mig som något annat än en stor flopp?


Jag kryper ner i min soffa och sover, för min säng känns allt för tom.
Kommer du på något bra att säga om allt?
Jag känner mig berövad på tid och rum och utanför fönstret väntar gråa moln.




Dagens låt: Joel  Alme – In your arms


Kommentarer
Postat av: johanna

I know, man ska alltid lyssna på dig ;)

2010-01-27 @ 15:04:15
URL: http://jowhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0