Pantsatt man med brustet hjärta

Jag har aldrig påstått att jag varit bättre än någon annan.
Aldrig förnekat att jag varit sällsynt eller hämdlysten.

Du påminner mig om hur det var, du märker mig inte ens.
Så jag fixar mitt hjärta med klister och tar det dag för dag.
I mitt eget mantala fängelse finns ingen tid för dig.
Du får mig så lätt ur balans.
Det blir bättre med tiden inbillar jag mig själv.

Vad ska jag göra med alla dagar,månader och år?
Vad vill du bli när du blir stor? 
Har du några krafter kvar?

Jag har en förmåga att se vilka steg som är tyngst.

Förgöra,förstöra och smöra.......

Dagens låt: David & the Citizens - Now she sleeps in a box in the good soil of Denmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0