Snöbollseffekten

Det är en desperat jakt efter att vara älskad.
Större del av tiden famlar vi runt i mörker.

Jag glömde bort din dag, vad kan jag säga?
När tårarna föll och plan var försenade så siktade du mot himmelen.
Du sa: "jag trodde bättre om dig, jag gjorde aldrig några fel.
Jag försökte verkligen vara stark, jag sa aldrig till ditt hjärta att sluta"

Vi brukade knäcka koder, vi brukade vara ensamma.
Jag vill inte ta det här per telefon.

När vi flög tittade vi aldrig upp.
När vi sjöng lyssnade vi aldrig till några toner.
När vi lämnade något tittade vi aldrig tillbaka.
Det var inte speciellt svårt att se att det bara var du och jag.

Det har växt till sig nu,blivit en stor fet boll.
Inget hindrar den när den rullar ner för backen.

Dagens låt : The postal service - Such great heights

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0