Moshpit i huvudet..

Mycket nu så beklagar att jag inte riktigt har hunnit med att uppdatera.

I alla fulla fall har Siesta släppt sin Julklapp

  • Thåström
  • Bob hund
  • Mustasch
  • MEW [DK]
  • Dead Prez [US]
  • Stefan Sundström
  • Kapten Röd
  • Satan Takes a Holiday
  • Gaby and the Guns
  •  

    Ett mycket bättre släpp än Hultsfred
    Jag kan verkligen rekommendera Mew, Thåström, Bob hund och Kapten röd om ni inte hört dem innan.
    Som tur väl är har Fidde fjutt (det vill säga jag) fifflat ihop en spellista av alla artister till Siesta här (klicka här)

    Låtlistorna uppdateras allt efter att nya artister tillkommer. 

    Sist men inte minst vill jag önska alla en god jul och ett gott nytt musikår

    En speciell Jul - en Julhälsning till er



    Puss och kläm /Fredrik


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0